به گزارش روابط عمومی هلدینگ رضوانی، رضوانی گیم پس از سالها تجربه و با ایجاد فضایی شاد و امن و با استفاده از انواع بازی های دیجیتالی و ورزشی توانسته مراکزی را جهت اوقات فراغت و با برند رضوانی گیم در ایران و خارج از مرزهای کشور راه اندازی کند.

ایده ، طراحی و چیدمان این مراکز به صورت حرفه ای ، توسط متخصصین هلدینگ رضوانی می باشد که با ایجاد استانداردهای لازم، محیطی بسیار مناسب را برای تمام سنین ایجاد کرده است.

رضوانی گیم با توجه به مسائل آموزشی و رعایت استفاده از بازی های مناسب دیجیتالی برای نوجوانان و جوانان و تأیید آموزش و پرورش استان اصفهان، توانسته فضایی را ایجاد کند تا مدارس استان با تشکیل اردوهای دانش آموزی بتوانند اوقات فراغتی مناسب و پر هیجان را تجربه کنند.

همچنین این مرکز با برگزاری انواع مسابقات استانی، کشوری و بین المللی توانسته در شکوفایی استعدادها، ایجاد اوقات فراغتی مناسب برای سنین مختلف، فرهنگسازی در خصوص بازی های دیجیتالی و ورزشی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی، شعار خدمت به مردم عبادت است را محقق کند.

اما رضوانی گیم در خلاقیت و کارآفرینی نیز توانسته جزو برترین ها باشد و در همین راستا با طراحی و افتتاح سامانه مرکز جهانی رتبه بندی بازیکنان و نام اختصاری رنکینگ رضوانی گیم و همچنین تأیید وزارت ورزش و جوانان توانسته گام موثری را در رتبه بندی بازیکنان و استعدادیابی در تمام رشته های ورزشی بردارد.

مجموعه بین المللی رضوانی گیم نیز در سال جاری و با بکارگیری نیروهای جوان و متعهد توانست نخستین شعبه بین المللی را در شهر اربیل عراق راه اندازی و مورد بهره برداری قرار دهد. افتتاح این مجموعه گامی بود برای جهانی شدن و رسیدن به اهداف بلند مدت هلدینگ رضوانی