به گزارش روابط عمومی هلدینگ رضوانی، باشگاه فوتبال رضوانی با ایجاد فضای مناسب ورزشی و تشکیل کادری حرفه ای توانسته در زمینه آکادمی و آموزش فوتبال و همچنین ورود به مسابقات استانی و کشوری در رده های مختلف سنی، افتخارات بسیاری را کسب و به ورزش استان اصفهان کمک شایانی کند.

آکادمی باشگاه فوتبال رضوانی توانسته با بهره گیری از مربیان با دانش در رده های سنی ۱۰ تا ۱۵ سال فعالیت و علاوه بر آموزش فوتبال، در زمینه استعدادیابی نیز به صورت حرفه ای ورود کند و بتواند با برنامه ریزی دقیق و مناسب به رشد و شکوفایی رشته فوتبال بپردازد.

این باشگاه با حضور تیم های پایه در مسابقات مختلف استانی و کشوری در رده های سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان و امید  توانسته افتخارات بسیار زیادی را برای استان اصفهان کسب  و پشتوانه ای قوی را برای آکادمی فوتبال و استعدادهای این رشته ورزشی ایجاد کند. تیم بزرگسالان باشگاه فوتبال رضوانی نیز توانسته در مسابقات لیگ دسته سوم و مسابقات حذفی کشور حضوری قدرتمند و حائز اهمیت داشته باشد.

باشگاه فوتبال رضوانی علاوه بر فعالیتهای ورزشی، در زمینه های فرهنگی نیز فعالیت چشم گیری دارد و تا کنون توانسته با برگزاری کلاسهای متفاوت آموزش ورزشی، چکاب سلامت، اردو، مشاوره های ورزشی و سلامت نقش مهمی را در فرهنگسازی جامعه ایفا کند.