مدیر هلدینگ رضوانی گفت: کودک فقط از همان اول آموزش دانشمند شدن دیده در صورتی که اصلی ترین فضا شاد بودن با تفریح و بازی است که این مورد می تواند در آموزش و پیشرفت کودکان نقش مهمی ایفا کند.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ رضوانی، رسول رضوانی بیان داشت : همه فکر میکنند توسعه یافتگی یک کشور به تولید ، صنعت ،ساخت دانشگاه ، کشاورزی ، آموزش عالی ، فناوریهای نوین یا …است  اما مشکل اینجاست که تمام اینها اگر باشد نیم راه است و نیم اصلی پرورش انسان توانمند است.

وی ادامه داد:  زمانی می توانیم به یک کشور قدرتمند تبدیل بشویم که مدیران ، صنعتگران ، کارآفرینان و کسبه ای توانمند داشته باشیم ولی امروز با کم توانی در گفتگو ، مشارکت ، همفکری ، جسارت  ، هم اندیشی و … در جامعه روبرو هستیم.

مدیر هلدینگ رضوانی بیان داشت:  این مشکلات برمیگرده به دوران کودکی و جوانی که ما بی توجه به آنها جامعه را پیش بردیم. کودک فقط از همان اول آموزش دانشمند شدن دیده در صورتی که اصلی ترین فضا شاد بودن با تفریح و بازی است که این مورد می تواند در آموزش و پیشرفت کودکان نقش مهمی ایفا کند.

وی افزود: تمام ویژگی‌های فرهنگی همچون «رواداری»(که امری ذهنی است) و«مدارا»(که امری اجتماعی است)، «قانون‌پذیری»، «صبر»، «ریسک‌پذیری»، «خلاقیت»، «تنوع طلبی»، «توانایی همکاری جمعی و مشارکت اجتماعی»، «گفت‌وگو»(شامل توانایی شنیدن، تعلیق ذهن، صبر و نقدمنصفانه) و چگونه زندگی کردن است که امیدوارم رضوانی گیم در این مسیر گام بردارد.